miercuri, 29 august 2012

Review : ORIFLAME Balsam spray fara clatire HairX Volume Boost

     Hello ! :) Astazi am pregatit un review al balsamului - spray fara clatire pentru volum HairX Volume Boost.
                                   



      Eu l-am achizitionat din C12 la pretul de 10.99 lei . Mi se pare un pret foarte bun avand in vedere ceea ce face sprayul. Are 150 ml si este ambalat intr-o sticluta mov cu pulverizator.
     Il folosesc in fiecare zi pentru ca el chiar da volum parului ! Da stralucire parului si volum uimitor ! Nu trebuie aplicat foarte mult produs pentru ca dupaia parul pare incarcat . Nu ingrasa parul absolut deloc ,il incarca doar daca aplicati foarte mult produs . Eu pulverizez de 2-3 ori pe parul uscat si imi ajunge . Are un miros fresh , ce ramane in par mult timp.
     Pe mine m-a impresionat placut si cu siguranta il voi mai cumpara !
     Nota 10/10 .

     Daca aveti intrebari despre produs va voi raspunde cu placere ! :*
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu